צריכים שירותי מנוף? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

מנוף סל בפתח תקווה

רגע לפני שמסכימים על מחיר השכרת מנוף סל בפתח תקווה, האם ביצעתם השוואת מחירי השכרת מנוף באזור שלכם? באתר מנופים בישראל, עושים סקר שוק הכולל השוואת שירותי מנוף סל, במות הרמה, מנופים לקומות גבוהות ועוד.

מתי צריך שירותי מנוף סל אדם בפתח תקווה?

שירותי מנוף סל אדם בפתח תקווה נדרשים במקרים שונים, אם כי ברוב המקרים יהיה מדובר באנשי מקצוע אשר נדרשים לבצע עבודות גובה שונות. למשל, גיזום עצים עם מנוף סל או תיקון כבלי חשמל, ביצוע עבודות טיח וצבע על גבי מעטפות בניינים ועוד.

 

בין אם אתם צריכים מנוף סל בפ"ת עבור עבודה כזאת או אחרת, שימו לב כי מנופים אלה בדרך כלל מצריכים סיוע מאת מפעיל מנוף עם רישיון עבודה בהתאם. לא כל אדם יכול לקום בבוקר ולהחליט שהוא מפעיל מנוף, זה לא חוקי.

 

מנוף סל בפתח תקווה

כיצד נקבע מחיר השכרת מנוף סל בפתח תקווה?

על מנת לתמחר נכון מחיר השכרת מנוף סל בפתח תקווה, חברת השכרת מנופים צריכה לקחת בחשבון כמה היבטים שונים של העבודה, כמו למשל:

  • באיזו קומה או באיזה גובה העבודה נדרשת?

  • האם בעיית גישה מסוימת יכולה להקשות על העבודה?

  • האם ישנה בעיית חניה באזור או בעיה למקם את מנוף הסל?

  • כמה שעות המנוף יהיה בשימוש?

  • מהו סוג העבודה המתבצעת בעזרת המנוף?

  • האם נדרש מפעיל מנוף?
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995266

כמה עולה השכרת מנוף סל בפתח תקווה?

כאשר צריכים השכרת מנוף סל בפתח תקווה, יש לקחת בחשבון את המחיר אשר משתנה בהתאם לגובה, מורכבות העבודה וכו'. לדוגמא, אם צריך להגיע עד גובה של 15 מטרים, המחיר הממוצע של המנוף ינוע בין כ-500 – 600 ₪.

 

עד 25 מטרים המחיר לרוב ינוע בין טווחים ממוצעים של כ-700 – 900 ₪, בעוד כי מנופי סל עד 45 מ' יתומחרו בין כ-900 – 1,200 ₪ לשעת עבודה.

 

יש לציין, המחיר יכול להשתנות משמעותית בהתאם לכמות שעות העבודה הנדרשות לביצוע העבודה. ככל שתצטרכו שעות רבות יותר, ככה המחיר פר שעה בדרך כלל יקטן.

 

מחיר ממוצע להשכרת מנוף סל בפתח תקווה

מחיר ממוצע להשכרת מנוף סל בפתח תקווה: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

2 כללי אצבע להוזלת מחיר מנוף סל בפ"ת

מצד אחד, תמיד חשוב לעשות השוואת מחירי השכרת מנוף בפ"ת כדי להוזיל מחירים. מצד שני, חשוב לא פחות להקפיד על 2 כללי אצבע פשוטים:

  1. הגדרת צרכים: ככל שיהיו פחות מקרים של בלת"מ במהלך העבודה, ככה המחיר יישאר אחיד. לכן, הגדירו היטב מראש מה אתם צריכים, איזה סוג מנו, לכמה זמן, הגדירו בעיות גישה שונות וכו'.
     

  2. בירור לגבי הנחות: ישנן לא מעט חברות השכרת מנופים אשר מציעות הנחות על תשלום מראש, תשלום במזומן, תשלום בקבלנות על כמות שעות השכרת רבות וכו'. לכן, הקפידו לברר למה אתם זכאים ובאילו תנאים.

צריכים סיוע נוסף במציאת השכרת מנוף סל בפ"ת? בצעו כעת השוואת מחירים בין חברות המשכירות מנופים, קבלו הצעות מחירים תחרותיות ובחרו בחברה המתאימה לכם.